دانلود Grand Theft Auto V با حجم 140 کیلوبایت :: مرجع دانلود بازی gamefun

مرجع دانلود بازی gamefun





gamefun

با سلام اگر بازی های فوق فشرده شده مشکلی داشتند میتوانید بازی مورد نظر که اجرا نمیشود را در دسته بندی

کامل وتست شده دانلود کنید دقت کنید بازی ها امکان خراب بودن دارند پس برای اطمینان بیشتر بازی هایی که حجمشون

زیر 1 گیگ هست دانلود کنید و دقت کنید در دسته بندی سالم ها باشند

جستجو

Google      Yahoo      MSN

دانلود Grand Theft Auto V با حجم 140 کیلوبایت

[درخواست کاربر آپارات Amyr]

دانلود GtaV با حجم 140 کیلوبایت (فوق فشرده) 

Grand Theft Auto V یک بازی اکشن و ماجراجویی در سال 2013 است که توسط Rockstar North ساخته شده و توسط Rockstar Games منتشر شده است. این اولین ورودی اصلی از سری Grand Theft Auto از سال 2008 Grand Theft Auto IV است. در ایالت داستانی سن آندریاس ، مستقر در جنوب کالیفرنیا ، داستان تک نفره از سه مجرمان و تلاش های آنها برای ارتکاب دزدان دریایی در حالی که تحت فشار یک آژانس دولتی و چهره های قدرتمند جنایت قرار دارند ، پیروی می کند. طراحی دنیای آزاد به بازیکنان اجازه می دهد تا آزادانه در حومه شهر باز سان سان آندریاس و شهر تخیلی لس سانتوس مستقر در لس آنجلس پرسه بزنند.

این بازی از منظر شخص سوم یا شخص اول انجام می شود و دنیای آن با پیاده یا وسیله نقلیه هدایت می شود. بازیکنان سه قهرمان اصلی را در سراسر تک نفره کنترل می کنند و در هر دو مأموریت در طول و خارج از بین آنها سوئیچ می کنند. داستان در مرکز سکانس های heist است و بسیاری از ماموریت ها شامل تیراندازی و گیم پلی رانندگی می شوند. یک سیستم "تحت تعقیب" بر تجاوز در پاسخ به اجرای قانون به بازیکنانی که مرتکب جرم می شوند ، حاکم است. Grand Theft Auto Online ، حالت چند نفره آنلاین بازی ، به شما اجازه می دهد تا 30 بازیکن در انواع مختلف بازی های تعاونی و رقابتی مختلف شرکت کنند.

توسعه بازی به زودی پس از انتشار Grand Theft Auto IV آغاز شد و بین بسیاری از استودیوهای Rockstar در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شد. تیم توسعه بسیاری از پروژه های قبلی خود مانند Red Dead Redemption و Max Payne 3 را تحت تأثیر قرار دادند و بازی را در حدود سه شخصیت اصلی طراحی کردند تا در ساختار اصلی پیشینیان خود نوآوری کنند. بخش اعظم کار توسعه ایجاد جهان باز را تشکیل می داد ، و چندین عضو تیم تحقیقاتی میدانی را در اطراف کالیفرنیا انجام دادند تا فیلم هایی را برای تیم طراحی بدست آورند. موسیقی متن بازی این بازی شامل یک امتیاز اصلی است که توسط تیمی از تهیه کنندگان که در طی چندین سال با هم همکاری کرده اند ، تشکیل شده است. در سپتامبر 2013 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 ، در نوامبر 2014 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و آوریل 2015 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. نسخه های PlayStation 5 و Xbox Series X قرار است در اواخر سال 2021 عرضه شوند.

این بازی با رکورد گسترده و پیش بینی شده ، این رکورد فروش صنعت را شکست و به سریع ترین محصول سرگرمی تاریخ تبدیل شد و در روز اول 800 میلیون دلار و در سه روز اول خود یک میلیارد دلار درآمد کسب کرد. این برنامه تحسین انتقادی گسترده ای را به همراه ستایش در طراحی شخصیتهای مختلف ، دنیای باز ، ارائه و گیم پلی به کار برد. با این حال ، این موضوع باعث ایجاد اختلاف نظر در رابطه با تصویرگری از خشونت و زنان شد. یکی از مهمترین عناوین بازی کنسول نسل هفتم و هشتم و در بین بهترین بازی های ویدئویی که تاکنون ساخته شده ، در نظر گرفته شده ، برنده جوایز پایان سال از جمله جوایز Game of the Year از چندین نشریه بازی است. این دومین بازی ویدیویی پرفروش در همه زمان ها با بیش از 130 میلیون نسخه ارسال شده و یکی از موفق ترین محصولات سرگرمی اقتصادی در تمام دوران است که حدود 6 میلیارد دلار درآمد جهانی دارد.

میتوانید این بازی را با حجم بسیار کم از gamefun تهیه کنید

 

اطلاعات بازی

تصویری از بازی

دریافت

منبع:gametube.org

پسورد:sookoors

نظرات  (۲)

نه اسم سایت رو نخوندی نوشته GAMEFUN پس حتماً مسخره بازی هست

مطمعنید درست کار میکنه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی